Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 1, 2012
Image Size
334 KB
Resolution
1489×684
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
201
Favourites
13 (who?)
Comments
12
Downloads
0
×
Thee cats, one whole... by MagaSushi Thee cats, one whole... by MagaSushi
Yay! A Gaze of Ember stuff >D I'm actually making these into stickers! 8D Gonna put 'em everwhere....

A Gaze of Ember, Mintleaf, Embergaze, Goldflame, (c) me.
PLEASE DON'T STEAL.
Add a Comment:
 
:iconwarriorcats1998:
Critique by warriorcats1998 Jan 1, 2012, 1:44:58 PM
i like this its cute and the expressions are great
when i saw this it reminded me of the power of three lol XD

i like the one in the midle the best and his markings are good. and i like the gold cats markings too. the grey cat though the tabby marks on his forehead look a bit weird :P i dunno i just think something could be done to fix it up some cause i see the other two and i got to say their markings are better sorry ono

and the gold one. her/his left ear is bothering me. it looks too small and rounded compared to its other ear, and its right eye looks a bit off not by much but meh

still great job please dont take offence just pointing out small things that bother me a bit ^-^
What do you think?
The Artist thought this was FAIR
2 out of 3 deviants thought this was fair.

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconmagasushi:
MagaSushi Featured By Owner Sep 29, 2013  Student General Artist
scREAMS
Reply
:iconzakkustrong:
ZakkuStrong Featured By Owner Jan 7, 2012  Hobbyist General Artist
This is pretty AWESOME!
Reply
:iconmagasushi:
MagaSushi Featured By Owner Jan 8, 2012  Student General Artist
Thanks! :dummy:
Reply
:iconreshusky:
ResHusky Featured By Owner Jan 1, 2012  Student Digital Artist
I love it!
I'm not a member so I can't do a proper critique on this work, so I'll just have to comment with it. The anatomy is amazing, I love there expressions, it helps you get a grasp of there personality and looks natural, put sometimes the colour runs over the lines and into the black. Though I am pretty sure that's an effect and on some levels makes it look even more awesome, maybe make it a little more subtle if it is?
That's it really
I hate pointing out mistakes in work when its better then my own art Dx
Reply
:iconmagasushi:
MagaSushi Featured By Owner Jan 1, 2012  Student General Artist
XD Thank you so much for the feedback! Yeah, I rushed on the coloring so it ran out of the lines. |D Ah well, as a sticker it'll be so small you probably won't notice. :XD: Thank you!And nah, your art is awesome! XD
Reply
:iconreshusky:
ResHusky Featured By Owner Jan 1, 2012  Student Digital Artist
Thanks x3 True it probably won't show up or if it does it will be unnoticeable. I want a sticker like that xD
Reply
:iconlyss504813:
Lyss504813 Featured By Owner Jan 1, 2012  Student General Artist
Oh, this is so cool! And I love the sticker idea!! If only there was a way u could give me one! XD
Reply
:iconmagasushi:
MagaSushi Featured By Owner Jan 1, 2012  Student General Artist
XD Yeah! Well, you could get some label paper and print them out as stickers. XDDD :huggle:
Reply
:iconlyss504813:
Lyss504813 Featured By Owner Jan 1, 2012  Student General Artist
Oh, I guess! I never thought of that! ^^
Reply
Add a Comment: